Comunicacións en congresos

2023

→ Outubro 2023: XIII Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia (CUICIID) en modalidade online. Máis info.

→ Xuño 2023: I Congreso Internacional de Comunicación en la Sociedad Digital: Retos en la era de la desinformación en modalidade virtual e en diferido. Máis info.

→ Maio 2023: Pre-Conference on The Global Fact-checking Movement da 73rd Annual ICA Conference no Sheraton Centre Toronto Hotel de Toronto (Canadá). Máis info.

→ Abril 2023: II Congreso Internacional de Comunicación y Salud (CICyS) organizado en modalidade online e presencial na Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad Complutense de Madrid (UCM). Máis info.

2022

→ Decembro 2022: II Congreso Internacional de Investigación y Transferencia en Comunicación (INTRACOM) na Universidad de La Laguna e online. Máis info.

→ Novembro 2022: VIII Congreso INCOM Chile no Campus de Viña del Mar da Universidad Adolfo Ibáñez (Chile). Máis info.

→ Outubro 2022: XII Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia (CUICIID) en modalidade online. Máis info.

→ Xullo 2022: I Congreso Internacional en Innovación docente, Educación y transferencia de Conocimiento (CIINECO) organizado en modalidade virtual. Máis info.

→ Xuño 2022: I Congreso Internacional de Nuevas Narrativas en la Sociedad Digital (Digit-ALL) na Universitat Politècnica de València e online. Máis info.

→ Xuño 2022: XXVIII Congreso Internacional de la SEP (Sociedad Española de Periodística) na Universitat de València e online. Máis info.

→ Maio 2022: XVI Congreso Internacional de Investigación en Relaciones Públicas (AIRP) na Universidad de Cádiz. Máis info.

→ Marzo 2022: III Congreso Internacional de Comunicación y Redes en la Sociedad de la Información (COMRED) organizado en modalidade virtual e na Universidad Pontificia de Salamanca. Máis info.

2021

→ Decembro 2021: XIII Congreso Internacional Latina de Comunicación Social organizado en modalidade virtual. Máis info.

→ Abril 2021: VI Congreso Internacional Comunicación y Pensamiento 2021 organizado en modalidade virtual e en diferido. Máis info.

2020

→ Outubro 2020: X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia (CUICIID) organizado en modalidade virtual. Máis info.

→ Febreiro 2020: I Congreso Internacional de Comunicación y Redes Sociales en la Sociedad de la Información (COMRED) organizado na Universidad Complutense de Madrid. Máis info.

2019

→ Novembro 2019: 4º Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC (EDUNOVATIC) organizado por REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa). Máis info.

→ Xuño 2019: 15th Convention and Workshop of the International Network of Sport and Health Science na Universidad de Las Palmas De Gran Canaria. Máis info.

→ Abril 2019: XIV Congreso Internacional de Investigación en Relaciones Públicas (AIRP) na Universidade dos Açores. Máis info.

→ Febreiro 2019: XX Foro para el Conocimiento y la Investigación de la Comunicación na Universidad CEU San Pablo. Máis info.

2018

→ Decembro 2018: I Xornadas de Investigación na Universidade de Vigo. Máis info.

→ Novembro 2018: V Congreso Internacional de Metodologías en Investigación de la Comunicación na Universidad Complutense de Madrid. Máis info.