Comunicacións en congresos

→ Xuño 2019: 15th Convention and Workshop of the International Network of Sport and Health Science na Universidad de Las Palmas De Gran Canaria. Máis info.

→ Abril 2019: XIV Congreso Internacional de Investigación en Relaciones Públicas na Universidade dos Açores. Máis info.

→ Febrero 2019: XX Foro para el Conocimiento y la Investigación de la Comunicación na Universidad CEU San Pablo. Máis info.

→ Decembro 2018: I Xornadas de Investigación na Universidade de Vigo. Máis info.

→ Novembro 2018: V Congreso Internacional de Metodologías en Investigación de la Comunicación na Universidad Complutense de Madrid. Máis info.