Planificación estratéxica das RRPP 2019/2020

Esta semana comezo a dar as prácticas da materia Planificación estratéxica das relacións públicas aos alumnos de terceiro curso do grao en Publicidade e Relacións Públicas. O meu traballo vai a desenvolverse en dúas partes, por unha banda tratarei de mostrarlles como planificar estratexicamente a xestión de conflitos potenciais, a comunicación de crise e a responsabilidade social corporativa da organización, e por outra banda veremos os mecanismos de creación de estratexias de comunicación aplicables nas empresas e institucións públicas e privadas.

Ademáis de ter desenvolver un plan de crise e un plan estratéxico de comunicación, voulles pedir que despois do primeiro día de docencia deixen un comentario neste post contando un aspecto positivo e un aspecto negativo do primeiro día de clase (din que a primeira impresión é a máis importante). Aínda que os seus comentarios non van a repercutir na avaliación da materia, espero que a maioría me deixen as súas opinións e veremos se me dan unha alegría ou un disgusto 😁.

1. Xenxo Ortega Rolán dice:

Clase moi top. Ambiente distendido e conceptos moi claros 🤘✊

2. Marina Ramos dice:

La primera clase fue una toma de contacto, se agradece la cercanía con los alumnos!

1. Clase muy guay, el profesor explica bien y parece que nos va a ayudar en todo lo que necesitemos

3. Alfredo perez dice:

me gusta que se planteen las practicas de todo el cuatri en un mismo día, así se organiza uno mejor. Por lo demás Javi es un tiíoagradable e integrador que despierta en mi cierto interés por esta asignatura, aun que no tiene mucha presencia y eso hace que me despiste de vez en cuando

4. Carlos Martín Pazos dice:

Da clase de hoxe quedo satisfeito, xa que me gustou a idea de poder participar oralmente a diario na aula e discutir temas, por exemplo, cómo actuaría cadaquén ante unha situación de crise. Pero tamén me gustou o feito de poder realizar prácticas coma un rolda de prensa, así como elaborar plans de crise e de comunicación, conceptos moi relevantes na miña formación profesional.

5. Juanin González dice:

Se agradece que la práctica se reparte entre varios docentes y que cada uno nos acerca más a las rr.pp.

6. Irene Luna dice:

A pesar de que los temas que abarca la asignatura no me resultan muy atractivos, me gusta la manera en la que los has enfocado.

7. Carlos Abonjo dice:

Cercanía y conceptos claros, no se puede pedir más. Además, intentar hacer de la asignatura una clase dinámica es otro acierto. Ninguna queja

8. Daniel Alejandro Castrillón Cano dice:

La primera clase ha sido genial, aunque fuese una toma de contacto. Se valora y agradece de que profesor y alumnos, en el ámbito comunicativo, estén en cercanía para dudas, trabajos y demás.

9. Alicia Correa dice:

Como primera clase/presentación ha estado bastante bien. Todo lo que se ha explicado referente a los trabajos y cómo se van a desarrollar las prácticas me ha quedado muy claro. Valoro mucho la cercanía y el interés que ha mostrado el profesor por los alumnos!